Betingelser

1. Forbehold
Der tages forbehold for trykfejl, forkerte priser samt for udgåede eller udsolgte varer.
Billeder er vejledende – Antal og specifikationer m.v. fremgår af beskrivelsen. “pakkestørrelse” dækker ikke over antallet der leveres – blot hvordan de er pakket.
Garantier, forsikringer og lignende der er trykt på produktets emballage, eller på anden måde nævnt, er udelukkende fabriksgarantier, og skal kræves fyldestgjort direkte hos fabrikanten. Der gælder selvfølgelig stadig alm. dansk reklamationsret på alle vore produkter.
Der følger som udgangspunkt IKKE dansk manual med til vores produkter. I tilfælde hvor der findes en dansk manual til produktet, er denne tilgængelig på webshoppen under det pågældende produkt eller download menuen.

2. Behandling af personlige oplysninger
Vi gemmer kun de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre din bestilling. Alle oplysninger bliver behandlet strengt fortroligt og vil aldrig blive videregivet til en tredjepart der ikke er i direkte forbindelse med ordrebehandlingen.
Vi videregiver email-adresse og telefonnummer til Post Danmark, for at de kan oplyse om leveringstidspunkt m.v. – Oplysningerne bruges ikke til markedsføring – hverken af os, eller Post Danmark.
3. Betaling

For at kunne levere så hurtigt som muligt, bedes du bruge dit kreditkort. Ved kreditkortbetalinger kan vi påbegynde ordrebehandlingen med det samme.
Pengene hæves først fra din konto, når varen er afsend fra os.
Ved bankoverførsel kan du i visse tilfælde vælge “straksoverførsel”. Dette vil også gøre betalingen synlig for os hurtigt og behandlingen af din ordre kan startes.

4. Priser
Alle priser er hvor ikke andet er nævnt pr. stk.

Alle nævnte priser er inkl. moms.

5. Forsendelsesomkostninger (Shipping)

Forsendelsesomkostningerne dækker over porto. Vi pålægger ingen ekspeditionomkostninger.

Vi bruger Post Danmark i visse tilfælde GLS til både brev- og pakke-forsendelser.

Prisen beregnes ud fra vægt og volumen af den samlede ordre. Den opgivne vægt på de enkelte varer, er inkl. pakkeemballage.
Forsendelsesprisen kan ses ved at tilfører produktet til kurv.

Forsendelse sker som udgangspunkt til nærmeste posthus. Du vil modtage en notifikation fra Post Danmark på enten mail eller sms om, at din pakke er klar til afhentning.
Kan du vælge forsendelse direkte til døren kan du se det når din vare er tilføjet din kurv.

6. Levering
Leveringstid 2-3 hverdage.

Er varen på hjemmesiden er den som udgangspunkt også på lager. Skulle en vare ikke være på lager, så vil du blive kontakte efter din bestilling for at afgøre om du ønsker at vende eller vil have pengene retur.

Udsolgte varer op til 20 arbejdsdage. Såfremt den bestilte varer ikke er på lager, vil modtage en mail vedrørende leveringstiden pr. mail.

Bemærk: Vi del-leverer ikke! Hvis ordren ikke kan færdigbehandles, vil ordren gå i restordre. Hele ordren sendes samlet, når alt er på lager.

Hvis du ikke kan vente på rest-positionerne, kan vi fjerne dem fra ordren.

Beløbet for evt. fjernet varer returneres til dig.

7. Tillæg til ordre
Er som udgangspunkt ikke mulig.

8. Fortrydelsesret
Der ydes 14 dages fortrydelsesret på varer, som er købt via fjernkøb, jf. købeloven.
Fortryder du mod forventning et køb, kan du indenfor 14 dage efter modtagelse returnere varen. (Se punktet – Returformular) Herefter anviser vi dig det betalte beløb inden 14 dage minus forsendelse. Ved returnering skal medsendes en kopi af fakturaen, samt en kopi af “Returformen”, som findes i menuen.

Ønsker du pengene tilbage, husk at notere reg. og konto nr. i beskedfeltet i formularen.
Hvis vi ikke har de nødvendige oplysninger, vil det returnerede blive henlagt.
Varen skal returneres i original emballage, og på samme måde som den blev fremsendt.
Vi modtager ikke forsendelser sendt som “modtager betaler” eller postopkrævning.
Følgende er undtaget fra returretten:
1) Specielt tilvirkede/modificerede eller specielt til kunden fremstillede produkter.
2) Kabel og krympeslange m.v. der er afskåret i metermål.
3) Produkter udenfor vort sortiment, som ifølge aftale er hjemkøbt specifikt til kunden.

9. Reklamation
Der ydes 2 års reklamationsret jf. købeloven.
Har du modtaget en forkert, defekt eller mangelfuld vare skal denne sendes til os. (Se punktet – Returnering til os)  Herefter sender vi dig den korrekte vare eller en ny intakt vare. Husk at udfylde returformen, samt printe den ud og vedlægge den det returnerede vare. Mails om dette emne læses ikke af reparatør, derfor dette krav.

Ved reklamationer over defekter og mangler, vi ikke kan genskabe med rimelig grundighed, opkræves et gebyr på kr. 200, som dækker undersøgelse og returfragt til dig. Gebyret opkræves forud for returneringen af produktet. Dette gebyr opkræves ligeledes ved konstaterede mangler der skyldes forkert anvendelse.

10. Beskadiget forsendelse
Er varen beskadiget ved modtagelsen skal du klage til Post Danmark — det er ikke fordi vi ikke vil forholde os til sådanne sager, men Post Danmarks regler siger at det er modtager — ikke afsender — der skal reklamere over beskadigede pakker.

11. Returnering til os
Ved returnering af en ordren, hvad enten det er komplet eller delvist, og uanset årsag, bedes du udfylde returformen – kig efter linket nederst på siden.

Returnering skal ske til vores adresse:
TVcam
Borrelyngen 9
2770 Kastrup

12. Korttyper

Dankort, inkl. Visa/Dankort

Visa

 

13. Tilbagebetaling

I forbindelse med returnering, vil returbeløbet tilbagebetales via samme betalingsmiddel som benyttet ved købet.